Mısır’da Hüsnü Mübarek dönemi Başbakanı Ahmed Nazif ve İçişleri Bakanı Habib el-Adili, yargılandıkları “yolsuzluk” davasından beraat etti.
Yargı kaynaklarından alınan bilgiye göre, Kahire Ceza Mahkemesi, temyiz duruşmasında, daha önce haklarında verilen karar üst mahkemece bozulan Nazif ve Adili’nin beraatine hükmetti.
