Mübarek’in iki bakanı beraat etti…

Mısır’da Hüsnü Mübarek dönemi Başbakanı Ahmed Nazif ve İçişleri Bakanı Habib el-Adili, yargılandıkları “yolsuzluk” davasından beraat etti.

Yargı kaynaklarından alınan bilgiye göre, Kahire Ceza Mahkemesi, temyiz duruşmasında, daha önce haklarında verilen karar üst mahkemece bozulan Nazif ve Adili’nin beraatine hükmetti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.