Pakistan, ikinci metrobüs hattını açıyor

Pakistan’da yeni metrobüs hattı çalışmaya başlıyor. Pakistan’ın başkenti İslamabad ile Ravalpindi arasında metrobüs seferleri 30 Nisan’da başlıyor.

Pakistan Hükümeti 30 Nisan itibariyle Ravalpindi-İslamabad şehirleri arasında metrobüs hattının açılışının yapılacağını ilan etti. 1 Mayıs İşçi bayramında iki şehir arasında metrobüsle seyahat edebilecek. Karar dün Pencap ayeletinde Pakistan Başbakanı Navaz Şerif’in de katıldığı bir toplantıda alındı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.