Salihi: Bir iki mesele düğümlendi, çözülmesini umuyoruz

İAEK Başkanı Ali Ekber Salihi, Lozan müzakerelerinin çok çetin geçtiğini, ancak düğümlerin çözümlenmesini umduklarını belirtti.

Lozan’da gazetecilere açıklama yapan İAEK Başkanı Salihi, müzakerelerde bazen bazı çıkmazlara girildiğini, ancak bu çıkmazları yeni fikirler üretmek ve yeni uzlaşmalara varmak sureti ile bertaraf etmeye çalıştıklarını belirtti.

Salihi, şu anda müzakerelerde teknik ve hukuki açılardan önemli ortak görüşlere ulaştıklarını vurguladı.

Müzakerelerde bir iki konunun düğümlendiğini kaydeden Salihi, şimdi bu düğümlerin çözülmesi için çaba harcadıklarını ifade etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.