Sipahiler Ordusu depremzede bölgesinde

Sipahiler Ordusu İran’ın batısında yaşanan depremin hemen ardından harekete geçerek depremzedelere yardım etmeye başladı.

 Sipahiler Ordusu İran’ın batısında yaşanan depremin hemen ardından harekete geçerek depremzedelere yardım etmeye başladı.

Kirmanşah eyaletinin Nebi-yi Ekrem –s– Ordusu Komutanı General Behmen Reyhani, Sipahilerin depremzede bölgelere yardım etmek üzere harekete geçtiğini ve depremden hasar gören bölgelere çok sayıda birlik sevkedildiğini belirtti.

Sipahiler Ordusu Sözcüsü General Ramazn Şerif de Kirmanşah eyaletinde Hatem-ul Enbiya –s– karargahının geniş makine imkanları bulunduğunu ve depremzedelere yardım için seferber edildiğini açıkladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.