Siyonist Ukrayna Devlet Başkanı, ABD’ye gitti

Ukrayna Devlet Başkanı Vladimir Zelenskiy, temaslarda bulunmak üzere ABD’ye gittiğini duyurdu.

Zelenskiy, Twitter hesabından yaptığı paylaşımında, “Ukrayna’nın istikrarını ve savunma kapasitesini güçlendirmek için ABD’ye gittim. Özellikle Başkan Joe Biden ile Ukrayna ve ABD arasındaki iş birliğini görüşeceğiz. Ayrıca Kongre’de konuşacağım ve bir dizi ikili görüşme yapacağım” ifadelerini kullandı.

Zelenskiy, Rusya’nın Ukrayna’da operasyon başlattığı 24 Şubat’tan bu yana bilinen ilk yurt dışı ziyareti gerçekleştiriyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.