Siyonistler, Aksa’ya saldırmaya devam ediyor

Siyonist yerleşimciler bugün de Mescid-i Aksa’ya baskın düzenledi.
Uluslar arası kurumların sessizliği eşiğinde, Siyonist yerleşimciler, Aksa’ya saldırmaya devam ediyor. Bu bağlamda bir grup Siyonist yerleşimci, Siyonist askerlerin desteğiyle Aksa’nın avlusuna girerek, bu kutsal mekana saygısızlık etti.
Siyonist yerleşimciler ayrıca Filistinlilere yönelik saldırılarının devamında, Kudüs’te birkaç Filistinlinin aracına saldırarak, camlarını kırdı.
Siyonist yerleşimciler ayrıca, Filistinli mücahitlerin Kudüs’ün eski semtinde işgal rejimine karşı düzenlediği operasyon yerinde eylem yaptı, işgal rejimi bayrağını taşıyan yerleşimciler, Müslümanlar aleyhinde ırkçı sloganlar attı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.