Siyonistler Mescid-i Aksa’ya girdi

Kudüs’te bir grup Yahudi yerleşimcinin, İsrail işgal güçleri koruması altında zorla Mescid-i Aksa’nın avlusuna girdiği bildirildi.

Yerel kaynaklardan alınan bilgiye göre, 34 kişiden oluşan grup Yahudi yerleşimci, İsrail güçlerinin koruması altında Mağaribe kapısından zorla Mescid-i Aksa’nın avlusuna girdi.

Aksa’da bulunan Müslüman cemaatin tekbir getirerek tepki gösterdiği Yahudi yerleşimcilerin, bir süre avluda dolaştıktan sonra çıktığı ifade edildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.