Siyonistler Mescid-i Aksa’ya Saldırdı

Filistin medyası Siyonist yerleşke sakinlerinin Mescid-i Aksa’ya saldırdığını açıkladı.

Siyonist yerleşke sakinlerinden bir grup bu sabah, işgalci rejim polis kuvvetlerinin güçlü desteği altında Mescid-i Aksa’ya saldırdı.

Yerel kaynaklar, bu sabah Mescid-i Aksa’ya saldıranların sayısının 24’e ulaştığını belirttiler.

Siyonist yerleşke sakinleri her gün bu rejimin güvenlik güçlerinin desteği altında Mescid-i Aksa’ya saldırıyor ve bu şekilde Filistinli vatandaşları ve Müslümanları tahrik etmeye çalışıyorlar.

Hatırlanacağı üzere, 2016 yılında da 14530 Siyonist yerleşke sakini Mescid-i Aksa’ya saygısızlıkta bulunmuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.