Şubat ayında 20 filistinli şehid edildi

Sadece şubat ayı içinde 20 filistinli vatandaşı siyonist İsrail rejimi askerlerince hedef alınarak şehid edildi.

Filistin Enformasyon Merkezinin bildirdiğine göre Filistinli Şehit aileleri derneği dün kendi aylık raporunda, sadece Şubat ayı içinde işgal altındaki Filistin topraklarında 20 Filistinlinin siyonistlerce hedef alınarak şehid edildiğini bildirdiler.

Bu habere göre söz konusu 20 Filistinlinin şehadetiyle Kudüs intifadasının başından şimdiye kadar şehitlerin sayısı 190’a ulaştı.

Bu raporda şehitlerden 51’inin 18 yaş altı çocuklar ve 15’inin de Filistinli kadınlardan oluştuğu belirtilmiştir.

Bu süre içinde çok sayıda Filistinli de siyonistlerce yaralanmıştır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.