Sudan’ın Bingazi Konsolosu serbest bırakıldı

Libya’nın Bingazi kentinde alıkonulan Sudanlı Konsolos Abdulhalim Ömer’in serbest bırakıldığı bildirildi.

Sudan Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamada, Libyalı yetkililerin, Bingazi kentinde dün alıkonulan Konsolos Ömer’i salıverdiği belirtildi. Açıklamada ifadelerine yer verilen Sudan Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Ali es-Sadık da Ömer’in serbest bırakılmasının ardından Libya yerel basınına açıklama yaptığını ifade etti.

Sadık, Bingazi Konsolosu Ömer’in, Tobruk merkezli Temsilciler Meclisi Hükümeti Dışişleri Bakan Vekili Hasan es-Sagir’in, “tutuklandığı yere Libyalı yetkililerden izin almadan gitti” yönündeki açıklamasını kınadığını kaydetti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.