Suriye’de 156 terörist daha teslim oldu

Suriye’nin Humus eyaletinin kuzeyinde 156 teröristin silah bırakarak Suriye ordusuna teslim oldukları bildirildi.

Konu ile ilgili haberde, Suriye ordusu ile teröristlerin arasında varılan mutabakatın ardından Telbise ve Elresten sitelerinde bulunan teröristlerin silahları ile birlikte Suriye ordusuna teslim oldukları belirtildi.

Bu anlaşma başkent Şam’ın güneyinde Zeynebiye bölgesine uzanan yolun güvenliğinin temin edilmesi yönünde sağlandığı kaydedildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.