Suudi Rejimi, İran’la İlişkilerini Kestiğini Açıkladı

Arabistan rejimi İran ile diplomatik ilişkilerini kestiğini ve İranlı diplomatlardan Arabistan topraklarını terk etmelerini istediğini açıkladı.

Arabistan Dışişleri Bakanı Adil Cubeyr ve bu ülkenin Medya Kurumu Başkanı düzenledikleri ortak basın toplantısında, Arabistan’ın İran’daki Büyükelçilik ve Konsolosluk binalarına düzenlenen saldırılara tepki gösterdi.

Cubeyr, İran güvenlik güçleri saldırıları önlemek için hiç bir çaba göstermediğini ileri sürdü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.