Taliban 3 Afgan polisini öldürdü

Taliban, Afganistan’da 3 polisi öldürdü.

Afganistan’ın batısında Taliban üyeleri tarafından düzenlenen saldırıda en az 3 polis öldürüldü, 4 polisse yaralandı.

Farah kentinin polis müdürü Toryalay Abdyani, saldırganların polis kontrol noktasına saldırdıklarını, polisleri öldürmelerinin ardından silahları ve mühimmatı alarak kaçtıklarını duyurdu.

Başka bir polis yetkilisiyse, isminin verilmesini istemeyerek gerçekte öldürülen polis sayısının 11 olduğunu öne sürdü.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.