Teröristler, Halep’te Rus hastanesini bombaladı

 Rusya Savunma Bakanlığı, Suriye’nin Halep kentinde yer alan Rusya’ya ait askeri bir hastaneye teröristler tarafından düzenlenen bombardıman sonucunda bir doktorun öldüğünü, ikisinin de yaralandığını açıkladı.

Bakanlık Sözcüsü İgor Konaşenkov’un aktardığına göre, askeri sahra hastanesine, doktorların Halep sakinlerini tedavi için kabul ettiği 12:21-12:30 saatleri arasında teröristler tarafından bombardıman düzenlendi. Bombaların hasta kabul bölümüne düşmesi sonucunda bir Rus doktor hayatını kaybederken, iki doktor ağır yaralandı. Hastaneye gelen siviller arasında da yaralananlar oldu./

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.