Abdullah, kontrol noktasının çalışmaya devam ettiğini ve 24 saat boyunca büyük sayıda sivili kabul etmeye hazır olduğunu da ifade etti.
“İdlib’deki kardeşlerime sesleniyorum” diye devam eden Suriyeli general, şunları söyledi: “Burada, özgürleştirilmiş Suriye topraklarında sizleri bekliyoruz. Otobüsler kontrol noktasına yönlendirildi, bölgede bir tıp merkezi kuruldu, doktorlar ve ambulanslar nöbet tutuyor. Rus askeri polisi düzeni sağlıyor. Mayın uzmanlarımız da araçlarda patlayıcı madde kontrolü yapmaya hazır.”
Abu ed-Duhur insani koridoru, Rusya’nın Suriye’deki Tarafları Uzlaştırma Merkezi’nin girişimiyle 13 Eylül’de açılmıştı.
