Teröristler, Suriye’de yine sivilleri vurdu

Suriye İçişleri Bakanlığı, terörist grupların saldırılarına yine sivillerin maruz kaldığını duyurdu.
Suriye İçişleri Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, teröristlerin, başkent Şam’daki yerleşim alanlarını roketle hedef aldığını, saldırıda, biri kadın olmak üzere birkaç kişinin hayatını kaybettiğini belirtti.
Suriye İnsan Hakları İzleme Örgütü de, Şam’daki yerleşim alanlarına en az 50 füze ve roket atıldığını duyurdu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.