Tony Blair Kahire’ye Gitti

Ortadoğu Barış Dörtlüsü Komisyonu Temsilcisi Tony Blair, günü birlik bir ziyaret için dün gece Kahire’ye gitti.

Tony Blair, Mısırlı yetkililerle bir diz görüşmeler yapmak üzere dün Telaviv uçağı ile Mısır’ın başkentine indi.

Blair’in, Mısırlı üst düzey yetkililerle bölge meselelerini, özellikle ortadoğudaki barış sürecinde gelinen aşamayı değerlendireceği, Filistinli ve İsrailli temsilciler arasındaki görüşmelerin yeniden başlatılması için gerekli diplomatik kanalların devreye sokulması için arabuluculuk yapacağı bildirildi.

Bilindiği gibi Filistin içinde anlaşma sağlanmasının ardından İsrailli yetkililer Filistinli temsilcilerle görüşmeleri durdurmuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.