Türkiye, İran’a Karşı Açtığı Doğalgaz Davasını Yine Kaybetti

İran Ulusal Doğalgaz Şirketi yetkilisi, İran’ın Uluslararası Lahey Divanı’ndaki ilk davayı kazandığı ve ikinci davanın sonucunun da gelecek günlerde resmi olarak açıklanacağını söyledi.
MHA’nın haberine göre,geçtiğimizhafta içerisinde Türk basınında yer alan haberlerde, Türkiye’nin İran’ınuyguladığı doğalgaz fiyatları nedeni ile Uluslararası Lahey Divanı’nda açtığı davayı kaybettiği açıklanmıştı. Bu haber, bugün İran Ulusal Doğalgaz Şirketi yetkilileri tarafından da resmi olarak onaylandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.