Zarif Endonezya’ya gitti

İran dışişleri bakanlığı sözcüsü Behram Kasımi, İran dışişleri bakanı Muhammed Cevad Zarif’in Hint Okyanusu Kıyısı Bölgesel İşbirlikleri Birliği liderler oturumuna katılmak üzere dün gece Endonezya’ya gitti.

Kasımi, sözkonusu oturumun, birliğinin kuruluşunun 20. yıldönümü münasebetiyle düzenlenmekte olduğunu söyledi.

Kasımi, üç gün devam edecek olan oturum boyunca uzmanların, bakanların, liderlerin 5 ila 7 mart tarihlerinde işbirliklerini geliştirme konusunda görüş alış verişinde bulunacaklarını söyledi.

Kasımi, salı günü de sözkonusu birliğin üyelerinin liderler oturumunun düzenleneceğini bildirdi.

Bu arada İran dışişleri bakan yardımcısı  Seyyid Abbas Erakçi de, sözkonusu oturuma katılmak için dün Cakarta’ya gitmişti.

Üye ülkelerin dışişleri bakanları oturumu ise bugün düzenlenecektir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.