3 Aydır Maaş Alamayan İşçiler Başbakanı Protesto Etti.

Başbakan, partisinin il kongresine katılmak ve bazı temaslarda bulunmak için Sivas’a geldi. Başbakan Valiliğe geçerken yolda, yaklaşık 3 aydır ücretlerini alamayan Sivas Demir Çelik Fabrikası işçilerinin eylemiyle karşılaştı.

MAAŞ ALAMAYAN İŞÇİLERDEN EYLEM

Otobüsten halkı selamlayarak Sivas Valiliğine geçen Başbakan yolda, yaklaşık 3 aydır ücretlerini alamayan Sivas Demir Çelik Fabrikası işçileri tarafından protesto edildi. Başbakan’ın valilik ve belediye ziyaretlerinde basın mensupları içeri alınmadı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.