Afganistan’da 13 ABD askeri öldü

Afganistan’ın Logman eyaletinde bir terörist saldırı sonucu 13 Amerikan askeri öldü.

İRİB muhabirine göre, Taliban sözcüsü Zebiullah Mücahid, dün Amerikan güçlerinin konvoyunun yolu üzerinde bir bombanın uzaktan kumanda ile patlatılması sonucu 13 Amerikan askerinin öldüğünü ve bazılarının da yaralandığını bildirdi.

Bu arada alınan bir başka habere göre, Taliban’ın  terör örgütü IŞİD’in Cuzcan kentindeki  askeri üssünü ele geçirdiği anlaşılıyor.

Cuzcan polis sözcüsü yaptığı açıklamada, 1 yıldır IŞİD’in kontrolünde olan askeri merkezin Taliban’ın kontrolüne geçtiğini bildirdi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.