Afganistan’da ABD Konvoyuna Saldırı! 2 Amerikan askeri öldü

Afganistan‘ın Kandahar vilayetinde ABD konvoyuna EYP ile saldırı düzenlendi. Ölen ve yaralanan ABD askerleri var.

ABD ordusundan yapılan açıklamaya göre, Afganistan’da yol kenarına yerleştirilen bombanın infilak etmesi sonucu araçtaki 2 Amerikan askeri öldü, 2 asker de yaralandı.

Bir güvenlik uzmanı konuyla ilgili yaptığı açıklamada,  “Küresel gerilimin/hassasiyetin son derece arttığı bir evrede Taliban ‘kış aylarını dağlarda geçirme-dinlenme-toparlanma pratiğinin aksine’ denkleme dahil oldu ve Kandahar Dand’ta bir ABD zırhlısını mayınla hedef aldı.” değerlendirmesini yaptı.

Afganistan’daki saldırının sorumluluğunu Taliban üstlendi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.