Afganistan’da Taliban saldırısı

Taliban üyelerinin, Afganistan’ın kuzeyindeki Kunduz vilayetinin Ali Abad ilçesine saldırısında 16 güvenlik görevlisinin öldüğü bildirildi.

AA’ya göre, Kunduz Emniyet Müdürü Abdul Reşit Beşir, basına yaptığı açıklamada, onlarca Taliban üyesinin, Ali Abad’ın merkezine saldırdığını belirtti.
Saldırıda 16 güvenlik görevlisinin yaşamını yitirdiğini ifade eden Beşir, çıkan çatışmada çok sayıda Taliban mensubunun öldürüldüğünü söyledi.
Beşir, ilçede Taliban’a yönelik operasyonun devam ettiğini kaydetti./

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.