Boko Haram 200 Kişiyi Kaçırdı…

Nijerya’nın kuzeydoğu eyaleti Borno’da bir köyden en az 200 kişinin Boko Haram tarafından kaçırıldığı bildirildi.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan halk tarafından oluşturulan görev gücü sözcüsü Jubrin Gunda, “İsyancılar, Bintiri köyünü basarak, aralarında kadınların da bulunduğu 200’den fazla kişiyi kaçırdı” dedi.
Boko Haram tarafından nisan ayında Borno’nun Chibok kasabasında bir öğrenci yurdundan kaçırılan 200’den fazla kız çocuğunun hala isyancıların elinde olduğu belirtiliyor.
Boko Haram gruplarının, ülkenin kuzeyinde sadece kasım ayında düzenlediği saldırılarda 300’den fazla kişi hayatını kaybetti. Örgütün son beş yıldır düzenlediği saldırılarda çoğunluğu sivil olmak üzere yaklaşık 13 bin kişi hayatını kaybetti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.