Bağdat Harekat Komutanlığı, terör örgütü IŞİD mensubu 30 kişinin el-Enbar eyaletine bağlı el-Kerame’de düzenlenen operasyonda öldürüldüğünü açıkladı.
Bağdat Harekat Komutanlığı bugün düzenlediği basın toplantısında, el-Sersar Gölü’nün doğu sahillerinde operasyon başladığını duyurdu.
Öte yandan terör örgütü IŞİD, 10 bomba yüklü araçla, el-Enbar’ın kuzeyinde birkaç noktada saldırı düzenlemek istediği, ancak hava kuvvetlerinin bu araçları belirlenen noktalara ulaşmadan önce tespit ederek, havaya uçurulduğu ifade edildi.
