El-Şebab Somali’de polis merkezine saldırdı: 8 ölü

El-Şebab üyesi silahlı kişiler, Somali’nin Başkenti Mogadişu yakınlarında bir karakola baskın yaptı. Sekiz polis memuru çıkan olaylarda hayatını kaybetti.

Afgoi’de görev yapan polis memuru Binbaşı Abdülkadir Hüseyin’in Reuters’a bugün yaptığı açıklamada el şebab üyelerinin sekiz arkadaşını öldürdüğünü, karakola ait üç aracı da götürdüklerini söyledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.