Gazze elektriği için yakıttan vergi alınmayacak

Gazze Şeridi’nde faaliyette olan tek elektrik santralinin çalışması için gerekli akaryakıtın vergiden muaf tutulacağı bildirildi.

Filistin hükümeti, santralin çalışması için gerekli akaryakıtın aralık ayının sonuna kadar vergiden muaf tutulacağını açıkladı.

Gazze Elektrik Şirketi ve Hamas Hareketi yıllardır akaryakıta uygulanan ve elektrik üretimin azaltılmasına neden olan söz konusu verginin kaldırılmasını talep ediyordu.

Filistin hükümeti geçen hafta gerçekleştirdiği toplantıda, Gazze’deki elektrik santraline satılan akaryakıttan alınan aylık verginin miktarını 8,7 milyon dolar olarak hesaplamıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.