Gazze’de maaşlarını alamayan eski hükümet çalışanlarının genel greve gittiği öğrenildi.
Gazze Kamu İşçileri Sendikası’ndan yapılan yazılı açıklamada, uzlaşı hükümetinin, çalışanların taleplerine yerine getirmemesi ve onları ihmal etmesi nedeniyle Bakanlıklarda ve tüm hükümet kurumlarında 1 gün süreyle genel grev başladığı belirtildi.
Açıklamada, Sağlık Bakanlığı acil servis birimleri dışında tüm çalışanların grev yaptığı ifade edildi.
