İran dünya grekoromen güreş karşılaşmalarında birinci oldu

İran’ın ‘İsfahan Biyme-i Razi’ grekoromen güreş takımı, dünya kulüplerinin 4. dönem final karşılaşmalarında yine bir İran takımı olan ‘İyze Sina San’at’ takımını yenerek bu dönem karşılaşmalarda birinci oldu.

İRNA’nın haberine göre, ‘Biyme-i Razi İsfahan’ takımı, dün rakip takımla karşılaşmada 8-2  üstünlük sağlayarak ikinci kez dünya kulüpleri  karşılaşmalarının birincisi oldu.

Bu arada Türkiye’den Büyükşehir ve Gürcistan’dan Gorgin Kelab takımları da   üçüncü ve dördüncü oldular.

İran’ın ‘Pastör Endimeşk’ takımı da 2014 yılında, Biyme-i Razi takımı 2015’te ve Sina Sanat Endimeşk takımı da 2016 yılında sözkonusu yarışmaların birincisi olmuşlardı.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.