İran halter takımı dünya şampiyonu oldu

İran Milli Halter takımı, Amerika’da yapılan müsabakalarda birinci oldu.

İSNA’nın verdiği habere göre, Amerika’da yapılan 2017 Dünya Halter Yarışmaları’nda İran’dan ağır siklette iki sporcu katılırken, İranlı halterci Said Ali Hüseyni, 8 yıllık bir mahrumiyetten sonra çıktığı  ilk rekabette toplamda 457 kilo kaldırarak gümüş madalya sahibi oldu.

İranlı bir diğer halterci Behdad Selimi de, toplamda 453 kiloyla bronz madalya aldı.

Gürcistanlı halterci yarışmalarda birinci olurken İran halter takımı Amerika’ya 8 halterciyle katılmıştı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.