İran yarın elektronik harp tatbikatı başlatacak

İran İslam Cumhuriyeti Ordusu, yarın İsfahan eylatinde elektronik harp tatbikatı başlatacak.

İran Ordusu, yarın İsfahan eylatinde ‘Vilayet Sahası Kalkanı-1401″ adlı elektronik harp tatbikatı başlatacak.

Elektronik harpla ilgili faaliyetlerin yürütüleceği tatbikatta yeni sistemler ve teknikler test edilecek.

Geçen eylülde İsfahan eylatinde “İktidar-1401” adlı geniş kapsamlı askeri tatbikat düzenlenmişti.

“İktidar-1401” Tatbikatı Sözcüsü Tuğgeneral Emir Kerim Çeşek, iki gün süren tatbikatın, piyade, zırhlı ve topçu birlikleri, hava kuvvetleri, insansız hava araçları ve elektronik harp birimlerinin katılımıyla gerçekleştirildiğini bildirmişti./

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.