Kevseri: ABD 38 yıldır hiç bir şey yapamadı

İranlı eski milletvekili İsmail Kevseri, Amerika yönetiminin milli güenlik danışmanının sözlerini propaganda amaçlı niteledi.

Amerika yönetiminin yeni milli güvenlik danışmanı Michael Fellin’in İran’la ilgili sözlerine bir tepki de eski milletvekili Kevseri’den geldi.

Kevseri, bu sözlerin propaganda amaçlı olduğunu, Amerika 38 yıldır kendince İran’ı gözetlediğini, ama hiç bir halt edemediğini, şimdi de Trump’ın Başkan olması hiç bir şeyi değiştiremeyeceğini vurguladı.

Kevseri, İran savunma gücünü geliştirmek için hiç bir fırsatı kaybetmeyeceğini ve aynı şekilde yoluna devam edeceğini ifade etti.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.