Nükleer müzakereler İran’ın lehine sona erecek

İran İslam Cumhuriyeti Atom Enerjisi Kurumu  Başkanı yaptığı açıklamada, P5+1 ile nükleer müzakerelerin İran lehine sonuçlanacağını belirtti.
Habere göre İAEK başkanı Ali Ekber Salihi bugün yaptığı açıklamada, nükleer mesele ve 5+1 ile görüşmelerin İran lehine sona ereceğini ve İran’ın da bu zaferi kutlayacağını belirtti.
Salihi günümüzde İran İslam cumhuriyetinin, zorbacıların hırslarına karşı durulabileceğini, dünya mazlumları ve müstazaflarına gösterdiğini söyledi.
İAEK başkanı ayrıca İran halkının 35 yıl boyunca müstekbir güçlerce uygulanan baskı, kısıtlama ve yaptırımlara ve tüm sorunlara rağmen güçlü iktidara sahip olduğunu da sözlerine ekledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.