Suriyeli Muhaliften Selman’a İsrail Mesajı

Suriyeli bir muhalif, Suudi veliahttan Siyonist Rejim ile ilişkilerini geliştirerek Tel-Aviv’e gitmesini ve Knesset’te konuşma yapmasını istedi.

Suriyeli muhaliflerden Usam Zeytun, Suudi veliaht Muhammed Bin Selman’dan işgal altındaki Filistin topraklarına giderek Siyonist Rejim Knesset’tinde konuşma yapmasını istedi.

Öte yandan Siyonist gazeteci Edi Kovhin Suriyeli bu muhalife işgal altındaki Filistin topraklarına yaptığı ziyarette eşlik ettiğini gösteren bir video yayımladı. Videoda Zeytun, Siyonist Rejim’i övmekte ve Arap rejimleriyle Kudüs işgalcileri arasındaki ilişkilerin normalleştirilmesini istemektedir.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.